Nie jesteś zalogowany na forum.
"1. Obecnie tematy odbywają się (wg mojej wiedzy?) wg kolejności zgłoszeń.
2. Istotne sprawy formalne (np. kwestie wymagające realnej dyskusji, jak choćby ""kto ma głos we wspólnocie"" mieszają ze sprawami mniej istotnymi (np. 5lecie intergrupy - fajnie poświęcić temu czas, jeśli takowy zostanie)"
Offline
Myślę, ze warto byłoby, by przed rozpoczęciem konferncji było wiadomo jaka będzie kolejność tematów. Również dlatego, że jesli jest jakis ważny (mój) a ja się spóźnię, moge poprosic o przełożenie go na np. drugą godzinę.
Mój pomysł:
*link do zapisywania tematów rozesłać w tydzień po konferencji,
*na początku listy tematów umieścic te, które nie zdążyły byc poruszone
*zamknąć listę w niedzielę tydzień przed IG
*prowadzący grupuje tematy tematycznie i wg ważności i pilności (mandat zaufania)
*prowadzący zdecyduje na które pytania mozna odpowiedzieć od razu i odpowiedzieć na nie mailem (np. o mitingi na skypie)
*w poniedziełek tydzień przed IG opublikowac kolejnośc tematów
*jeśli po niedzieli, po zamknięciu listy pojawi sie coś pilnego - decyzja prowadzącego: czy sie tym zająć na IG czy zapisac na końcu listy tematów.
Ważne jest, wg mnie, by w mailu z linkiem do pytań jasno było napisane, by najpierw poszukać informacji na stronie i sprawdzic w tradycjach czy nie ma odpowiedzi
Offline
Jezeli forum sie sprawdzi, bylbym za tym zeby tematy wpisywac na froum tak by kazdy mogl odpowiadac. Przeslaniu linku do dyskusji pytajacemu, by mogl je przeczytac. Zamknąc watek gdy zostanie wyczepany.
Gdy sie pojawia problemy i bedzie trzeba podjac wspolnie decyzje , bo bedzie to przekraczac kompetencje sluzebnego lub nie bedzie chcial za to brac odpowiedzialnosci. Zaglosujemy.
*Na IG okreslic plan dzialania.
*Delegowac zadania sluzebnym.
*sluchac ich sprawozdan.
*planowac kolejne dzialania i usprawniac dzialanie IG
Offline