Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Pisal juz o tym wczesniej Piotr. Zeby podczas spotkan IG byly przedstawiane raporty ze sluzb.
Naczelnym zdaniem IG jest niesc poslanie. Wyobrazam sobie to tak ze mamy komitety badz komisje do ktorych naleza członkowie wspólnoty, którzy chca sie zaangazowac. Jako wspolnota decydujemy np ze chcemy nisesc poslanie przez strone internetowa. Zglaszaja sie dobrowolnie ludzie, którzy chca sie zaangazowac, którzy maja kompetencje lub chca je nabyc. Tworza wtedy komisje ds. Strony internetowej. Wspolnota daje im mandat zaufania. Taka komisja okresla co chce zrobic i na spotkaniach IG informuje o tym czego dokonala. Jesli ma pytania lub problemy tez o nich mowi bysmy razem mogli je rozwiazac.
Wg spotkania IG tez sa od tego by wprowadzac usprawnienia w IG. Mowic o tym co sie nie sprawdzilo. Probowac naprawic.
Offline
Intergrupa DDA jest dobrowolnym zrzeszeniem się grup DDA, które działają na danym obszarze terytorialnym. W Polsce może i powinno działać kilka Intergrup DDA. Moim zdaniem przypisywanie wielu komisji do tylko jednej Intergrupy DDA jest nie racjonalnym pomysłem, których w przyszłości będzie stwarzał problemy. Co będzie jak powstaną inne Intergrupy DDA w Polsce? Czy ktoś sobie wyobraża, że w Polsce działałaby tylko jedna Intergrupa AA?
Offline
Zgadza sie. Warto by bylo jak najwiecej Intergrup. Obecnie mamy jedna, w jej ramach tworzymy komisje które sa potrzebne do jej funcjonowania jak i rowniez wykonania zadan. W tym momencie mamy tylko komisje tlumaczen.
Offline
Proponuję rozwiązanie dotyczące zarządzania tematami, które są zgłaszane na TK Intergrupy DDA.
Pierwsza propozycja, że każdy zgłaszany temat na TK IG powinien zawierać uzasadnienie. Zgłaszający temat powinien w możliwie jak najkrótszym uzasadnieniu jasno i konkretnie przedstawić w jakim celu zgłasza temat, jakie problemy i rozwiązania chciałby w tym temacie omówić.
Druga propozycja, że tematy na TK IG DDA powinny być publicznie dostępne przynajmniej 3 miesiące przed datą omawiania aby wszyscy zainteresowani mogli się zapoznać z tematem, jego uzasadnieniem i terminem omawiania tego tematu.
Trzecia propozycja TK IG DDA powinny być publicznie dostępne bez konieczności rejestracji na żadnych listach! Każdy powinien mieć możliwość udziału w TK IG DDA. Decyzje na TK IG DDA powinny podejmować osoby, które są przedstawicielami grup DDA oraz osoby, które pełnią służby w IG DDA.
Offline
Propozycja Agnieszki z grupy Oaza z Gdyni:
proponowany grafik zwoływania telekonferencji: np. :
1. poniedziałek miesiąca telekonferencja,
1.piatek miesiąca wysłanie zaproszenia na nastepną,
do 15. rozesłanie mailem do grup i służebnych sprawozdan z poprzedniej,
niedziela tydzień przed TK IG zamknięcie listy tematów,(prowadzący decyduje i ustala kolejnośc tematów na TK IG),
wtorek rozesłanie do grup tematów wg planowanej kolejności ich omawiania,
poniedziałek Telekonferencja, i tak w kółko
Offline
Wg mnie lista tematow może pozostać otwarta, ale na tydzień przed powinnismy ustalic o czym bedziemy rozmawiać i nad czym głosować. Jako prowadzący mogę to określać.
Wg mnie lista tematów powinna byc otwarta by było widać, które z tematów były już poruszone. Można obok dopisać datę kiedy, a sam zainteresowany będzie mógł doczytac o tym w sprawozdaniu.
Ciekawa jest Propozycja Kuby z grupy Piątka. By cześc mitingu poświęcić na zgłaszanie tematów. Zgłaszający może opowiedzieć dokładnie o swoim pomysle. Sam temat byłby omawiany na kolejnym spotkaniu lub gdy czas na to pozwoli. By oszczędzić czas nowe propozycje tematów mogą być dodawane do forum i wisiec tam przez miesiac. W tym czasie kazdy mógłby dopytać o co chodzi autorowi. W tym czasie mozemy prowadzic dyskusje a na spotkaniu Intergrupy zaproponować konkretne głosowanie.
Offline
Uważam, że poniższa propozycja grafiku zwoływania jest kontynuacją szaleństwa które prowadzi donikąd. Nie każdy ma czas aby w ciągu tygodnia zastanawiać się na tematami na telekonferencje. Powtórzę uważam, że jest to szkodliwe dla wspólnoty DDA, że niektóre tematy zgłaszane są w ostatniej chwili a bardzo ważne tematy z poprzedniej telekonferencji znikają z porządku obrad telekonferencji. Bardzo groźnym i szkodliwym pomysłem jest to aby tylko jedna osoba decydowała jakie tematy będą omawiane na telekonferencji i w jakiej kolejności. Powtórzę, każdy członek DDA powinien mieć swobodny dostęp do telekonferencji Intergrupy DDA o ile tylko szanuje zasady.
Kwestionuję zasadność propozycji grafiku zwoływania telekonferencji: np. :
1. poniedziałek miesiąca telekonferencja,
1.piatek miesiąca wysłanie zaproszenia na nastepną,
do 15. rozesłanie mailem do grup i służebnych sprawozdan z poprzedniej,
niedziela tydzień przed TK IG zamknięcie listy tematów,(prowadzący decyduje i ustala kolejnośc tematów na TK IG),
wtorek rozesłanie do grup tematów wg planowanej kolejności ich omawiania,
poniedziałek Telekonferencja, i tak w kółko
Ostatnio edytowany przez Janek (2019-02-01 18:36:57)
Offline
Strony: 1